Pages

Sunday, September 29, 2013

Berpantang bersama SHAKLEE -- Penurunan berat badan

Assalammualaikum,

Untuk entry kali ini, saya mahu berkongsi pengalaman saya menggunakan set berpantang shaklee

Semasa berpantang ammar (putera sulung), saya hanya mengambil Set Penyusuan Euphoria (seperti entry dibawah). Saya mengambil masa setahun untuk mengurangkan berat badan saya dari 70kg (sblm bersalin) ke 48kg (ketika neh ammar sudah setahun).
Lihat gambar dibawah;

                                                   Pregnantkan ammar 7 mth (Berat dah 65kg)

                                          Raya 2012 (Ammar dah 1yr). Berat mama 48kg

Ketika itu saya mmg tak kisah, sebab penurunan secara tidak mendadak adalah lebih bagus sbb lagi senang nak maintain slps kurus. Disamping pengambilan vitamin shaklee, saya makan seperti biasa (mkn 3 kali sehari, nasi x tinggal) dan juga bersenam (banyak berjalan ketika waktu kerja ** saya jaga production masa neh).

Bagi saya, pengambilan vitamin adalah penting, terutamanya ketika menyusukan anak. Kenapa penting? Sbb ibu dapat vitamin yg cukup (kesihatan), anak pun dapat susu yang  penuh khasiat. 2 dalam 1 kan.

Berminat dgn SET PENYUSUAN EUPHORI? Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.



Hubungi kami di ultramin12@gmail.com, 
atau SMS saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) area Kulaijaya, Senai, Skudai
Area Bandar Seri Alam, Pasir Gudang (Weekdays only)
Shaklee ID: 951622

No comments: