Pages

Sunday, June 1, 2014

Shaklee Omega Guard



Pernahkah anda makan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan??
Jika YA, Shaklee juga mempunyai produk yang berasaskan minyak ikan, dikenali sebagai OMEGA GUARD.

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
 Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA. 



Antara fungsi-fungsi Omega Guard adalah:
  • mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
  • memelihara tekanan darah dan paras kolesterol yang normal
  • memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi

Oh ya, Omega Guard ini juga boleh diambil oleh kanak-kanak seawal umur 1 tahun.
Saya mula memberikan anak sulung saya, Ammar ketika dia berumur 1 tahun setengah kerana selalu dijangkiti selsema. Kemudian, untuk anak saya yang kedua, Azfar, saya mula memberikan nya makan Omega Guard ketika genap berumur setahun.
Alhamdulillah, setakat ini mereka semakin jarang dijangkiti selsema dan semakin aktif.

Ingin tahu cara pengambilan? Hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Sumber:Shaklee Malaysia

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi kami di ultramin12@gmail .com,

atau Call/SMS/Whatsapp saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) Area: Kulaijaya, Senai, Skudai, 

Bandar Seri Alam, Pasir Gudang and Johor Bahru

 Shaklee ID: 951622
http://www.celikvitamin.com/wp-content/uploads/2012/02/SID1-300x187.jpg

No comments: