Pages

Tuesday, October 1, 2013

Penurunan Berat Badan dengan Shalee- Edisi k 2

Assalammualaikum,

Saya sudah memperkenalkan SET PENYUSUAN EUPHORIA + ESP.

 Bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan dalam masa 4 bulan?

Berbanding ketika putera yg sulung, putera yang kedua neh susu saya agak kurang (sekali pam dlm 4oz dua2 belah). Jadi, saya mengambil keputusan untuk mencuba ESP.

Alhamdulillah, susu saya bertambah (average 6 oz) dan saya mendapati berat badan saya berkurangan. Saya tidak menimbang berat setiap hari, cuma main2 mencuba baju + seluar jeans zaman anak dara dulu.
Ajaibnya, selepas 4 bulan, saya sudah boleh memakai seluar jeans itu kembali.
Buktinya, tgk gambar neh;

                         Saya yg besar sekali @ pregnant 9 month (Berat masa neh menghampiri 70kg)

                                    Azfar dah 4 bulan setengah (Berat mama54kg)                                        

Berbalik kepada pengambilan ESP, mudah sahaja. Pagi2 untuk breakfast, saya campurkan SATU SUDU SETENGAH ESP dalam air milo. Air milo neh tidak perlu masukkan susu yer.

Ketika waktu malam, saya campurkan SATU SUDU SETENGAH ESP dalam air milo, minum sebelum tido. MUDAH kan?

Saya rasa bertenaga dan tidak lapar selepas pengambilan ESP neh. Tidak lupa, bila balik kampung, kakak saya kata muka saya dah berseri2, flawless gitu (sblm neh muka byk jerawat dan berminyak).

Anda mahu mencuba? PM saya untuk keterangan lanjut

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Hubungi kami di ultramin12@gmail .com,
atau SMS saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) area Kulaijaya, Senai, Skudai
Area Bandar Seri Alam, Pasir Gudang (Weekdays only)
Shaklee ID: 951622



No comments: