Pages

Friday, May 30, 2014

Mari berkenalan dengan OsteMatrix, Lebih daripada Kalsium


Nama Produk : OsteMatrix
Kandungan sebotol : 120 tablet

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

Komprehensif, Terbukti Secara Klinikal dan Mudah Ditelan Membantu Mengurangkan Risiko Osteoporosis***
Kalsium dan Vitamin D yang mencukupi sepanjang hayat yang merupakan sebahagian daripada diet yang seimbang berupaya mengurangkan risiko osteoporosis.  Sebagai tambahan bagi membina tulang dan gigi yang kuat, nutrisi yang terdapat di dalam OsteMatrix berupaya:
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal*
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf*
  • Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah radang dan kemurungan.*



Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
 

Penyerapan Yang Terbukti Secara Klinikal
Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix sahaja berupaya menghasilakan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam suatu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 
***Pengambilan kalsium sepanjang hayat juga diet yang seimbang serta senaman yang teratur berupaya mengurangkan risiko osteoporosis. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sumber : Shaklee Malaysia

Credit to: Mychibibox.com


Hubungi kami di ultramin12@gmail .com,
atau Call/SMS/Whatsapp saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) Area: Kulaijaya, Senai, Skudai, 
Bandar Seri Alam, Pasir Gudang and Johor Bahru
 Shaklee ID: 951622
http://www.celikvitamin.com/wp-content/uploads/2012/02/SID1-300x187.jpg
 

No comments: