Pages

Sunday, May 25, 2014

Promosi May 2014 - SHAKLEE Mealshake Beli 6 Percuma 1

Promosi Mealshake oleh Shaklee telah kembali semula, iaitu dengan setiap pembelian 6 canister, anda akan medapat PERCUMA satu canister. Masih belum terlambat untuk anda mendapatkan set promosi ini, kerana ia akan berakhir pada 31 May 2014 (lagi 6 hari). Sudah tentu yang tersenyum lebar adalah para ibu yang memang gemarkan supplement mealshake untuk si manja.


Sepanjang saya menjadi pengedar Sah Shaklee, product Mealshake menjadi pilihan ramai ibu-ibu sebagai pemakanan tambahan untuk anak-anak mereka, juga menjadi pilihan bagi orang dewasa. Pastinya bagi penggemar vanilla akan tergoda dengan bau vanilla yang harum semerbak sebaik sahaja penutup canister dibuka.
Golongan yang sangat disarankan mengamalkan produk ini adalah;

  1. Kanak-kanak berusia 1 tahun ke atas yang berfungsi untuk menampung nutrisi yang lompang bagi membantu menaikkan selera makan serta meningkatkan antibodi badan
  2. Mereka yang selalu tertinggal sarapan pagi, yang menginginkan sesuatu yang cepat serta mudah disediakan
  3. Ibu hamil yang mengalami alahan yang teruk sehingga hilang selera makan dan sering muntah-muntah. Kombinasi bersama SHAKLEE PERFORMANCE DRINK sangat disarankan untuk mengelakkan dehidrasi dan memastikan badan cukup air. 
  4. Orang dewasa yang ingin menambah berat badan atau mengalami masalah kurang berat badan. 

Info istimewa mengenai Mealshake :

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

  • Sarapan segera yang berkhasiat
  • Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
  • Hidangan segera untuk para atlet
  • Merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik
  • Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Kaya dengan kalsium,serat dan protein
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang sedang membesar
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.
Sumber : Shaklee Malaysia
PERHATIAN : Mealshake bukanlah menjadi pengganti makanan (meal replacement) ataupun pengganti kepada susu yang diminum anak anda. Ianya hanya sekadar pemakanan tambahan. Anda masih perlu pastikan anak anda mengambil makanan mengikut piramid makanan yang disarankan.
Untuk mendapatkan set pomosi Buy 6 Free 1 anda, sila hubungi saya (AZA) @ 0192477645. Peluang keemasan ini datang hanya setahun sekali sahaja.
Credit to:Mychibibox.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi kami di ultramin12@gmail .com,
atau Call/SMS/Whatsapp saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) Area: Kulaijaya, Senai, Skudai, 
Bandar Seri Alam, Pasir Gudang and Johor Bahru
 Shaklee ID: 951622
http://www.celikvitamin.com/wp-content/uploads/2012/02/SID1-300x187.jpg

No comments: